Analýzy v marketingu a prodeji

Začátek 24.04.2018, 9:00
Konec 25.04.2018, do 16:00
Místo konání Praha 4
Cena 11 900 Kč
pro členy asociace CAFIN a pro více osob z jedné společnosti platí sleva 13%
  Trénink je obsazený

Informace o kurzu

Baví Vás analyzovat data nebo máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní seminář Vás kompaktně seznámí s praktickými postupy z oblasti marketingu a prodeje, jak data dolovat, přesýpat, analyzovat, reportovat a interpretovat ale i s mezinárodními standardy pro analýzu a reporting.

Obsah trénínku

Klíčové otázky:

• Dokážete rozdělit zákazníky do přehledných skupin?
• Snažíte se identifikovat zákazníky, které bude daná nabídka zajímat?
• Snažíte se snížit náklady na získání nového zákazníka?
• Dokážete vytvořit profil potenciálního zákazníka?
• Potřebujete včasně identifikovat odcházející zákazníky?
• Chcete efektivně vybírat zákazníky do retenční kampaně?
• Potřebujete optimalizovat rozložení sortimentu na prodejně?
• Chcete lépe cílit vaše kampaně?
• Přejete si vhodně doporučovat zákazníkům Vaše produkty nebo služby?
• Víte jak aktivovat zákazníky, kteří u Vás dlouho neprovedli žádný nákup?

Obsah:
• Podpora základních rozhodovacích úloh na příkladech z praxe
• Marketingový a prodejní reporting
• Segmentace zákazníků – odlišení zákazníků na základě demografických charakteristik, zákaznického chování a vztahu ke společnosti
• Akvizice zákazníků – mnoho anonymních zákazníků (maloobchod) versus individuální přístup (firemní zákazníci)
• Analýza odchodů zákazníků včetně analýzy zákazníků náchylných k odchodu od firmy
• Analýza nákupního koše – asociační a sekvenční analýza, základ pro nabídkové balíčky a cílení kampaní
• Cross sell a Up sell kampaně – zvýšení hodnoty zákazníka
• Provádění analýz, zjišťování kořenových příčin, navrhování doporučení

Cílová skupina

  • Analytici (oblast marketing, prodej)
  • Business konzultanti
  • Vedoucí projektů
  • Zástupci business uživatelů zodpovědní za komunikaci s IT
  • Všichni, kdo se podílejí na přípravě a vyhodnocení plánů a reportů
  • Všichni, kdo chtějí správně využívat selský rozum :)
  • Parťáci, kteří chtějí pružně reagovat na vzniklé situace a požadavky

Místo konání:

Školicí centrum Controller Institutu
Vladimírova 12/233
Praha 4  PSČ: 14000
mapa

Kontakt

Telefon: +420 226 211 694
E-mail: info@controlling.cz
www: www.controlling.cz

Cesta

Autem: sjezd z magistrály u budovy Vrchního soudu a Táborskou ulicí do Nuslí. MHD: autobusem 193 nebo tramvají 18 na zastávku Nuselská radnice, případně tramvají 11,13 nebo 14 na Náměstí Bratří Synků, odtud se vydejte pěšky po ulici Nuselská a na první křižovatce zahněte doprava na ulici Táborská a ihned po levé straně uvidíte sídlo naší firmy. Informace o spojích MHD naleznete zde: http://spojeni.dpp.cz/

V okolí naší společnosti nejsou parkovací zóny, doporučujeme ulici Pod Vilami. Mapa: http://www.controlling.cz/kontakty/spojeni-na-firmu

Rostislav Sicha

Insider

Rosťa má mnoholeté zkušenosti s krocením čísel a ukáže i Vám jak na to. Své znalosti a praxi vycvičil v provozu IT, logistice a v současnosti i v controllingu, kde aplikuje nové metody do nastavení a řízení informačních toků. Věnuje se problematice Due Diligence v řadě zahraničních akvizic a nastavuje procesy vázané na informační systém SAP. Bude Vaším průvodcem v džungli čísel a reportů a nasměruje Vás, jak se co nejjednodušeji dostat ke správnému cíli.

Vladimír Sirotek

Dotykačka ČR s.r.o.

Vystudoval finanční inženýrství a fyzikálně chemické modelování na ZČU v Plzni, během studií absolvoval zahraniční stáže v Itálii, Německu a Jižní Koreji. Pracovní dráhu nastartoval jako statistik ve společnosti Hay Group, vyzkoušel si i pozici lektora kurzů od agentury Tutor a následně působil na obchodní pozici ve firmě Aimtec, dodávající informační systémy do výrobních, logistických a obchodních firem. V roce 2012 začal pracovat pro největšího výrobce alkoholických nápojů v ČR - ve společnosti Stock Plzeň-Božkov působil téměř 5 let na různých pozicích (komerční controlling, business analytik, konzultant), kde zavedl proces pro vyhodnocování promočních aktivit, zabýval se tvorbou firemních plánů, zvyšováním profitability, cenotvorbou a rozvojem CRM. V roce 2016 vstoupil do startupu s pokladními a inventurními systemy v oblasti gastronomie, kdy měl na starosti finanční řízení a business development. Aktuálně ve společnosti Dotykačka řídí rozvoj datových služeb a produktu pro širokou klientelu.

Karel Štaud

Business Intelligence Manager, Komerční pojišťovna, a.s.

Po absolvování matematicko-fyzikální fakulty UK zahájil svoji profesní dráhu statistickou analýzou kamenných artefaktů, zejména pěstních klínů z ČR ve vztahu k artefaktům z Olduvajské rokle v Africe. Následně se věnoval komerční sféře v roli externího poradce podpoře rozhodování v různých oblastech podnikání: potravinářství – např. Vinium, St. Nicolaus, Drinks Union; výroba – Korado, Ateso a další za pomoci reportingu skutečnosti, plánování a statistických predikcí. Poté se více než 10 let zaměřil na bankovní sféru – segmentaci klientů, analýzy v oblasti CRM a vizualizaci informací s využitím analytických i manažerských dashboardů pomocí nástroje Tableau. Nyní pomáhá v rozhodování Komerční pojišťovně, a to na základě vizuálně prezentovaných informací, formou pravidelných dashboardů nebo jednorázových vhledů.

Ing. Radek Káňa

finanční controller, AVAST Software s.r.o.

Má 12 let zkušeností v oblasti finančního controllingu v telekomunikacích, FMCG a IT. Pracoval na analytických a manažerských pozicích ve společnostech T-Mobile, Vodafone, Telefónica O2 a Plzeňský Prazdroj, ve kterých se podílel na implementaci a rozvoji korporátního controllingu se zaměřením na reporting a plánování na bázi MS Excel. V současnosti pracuje ve společnosti AVAST Software s.r.o. v oddělení manažerského účetnictví a obchodní podpory jako finanční controller pro oblast tržeb.