Analýzy v marketingu a prodeji

Datum konání 24. - 25. 4. 2018, od 9:00 do 16:00
Místo konání Školicí centrum Controller Institut NUSLE, Praha 4
Cena 11 900 Kč
pro členy asociace CAFIN a pro více osob z jedné společnosti platí sleva 13%
  Trénink je obsazený

Informace o kurzu

Baví Vás analyzovat data nebo máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní seminář Vás kompaktně seznámí s praktickými postupy z oblasti marketingu a prodeje, jak data dolovat, přesýpat, analyzovat, reportovat a interpretovat ale i s mezinárodními standardy pro analýzu a reporting.

Obsah tréninku

Klíčové otázky:

• Dokážete rozdělit zákazníky do přehledných skupin?
• Snažíte se identifikovat zákazníky, které bude daná nabídka zajímat?
• Snažíte se snížit náklady na získání nového zákazníka?
• Dokážete vytvořit profil potenciálního zákazníka?
• Potřebujete včasně identifikovat odcházející zákazníky?
• Chcete efektivně vybírat zákazníky do retenční kampaně?
• Potřebujete optimalizovat rozložení sortimentu na prodejně?
• Chcete lépe cílit vaše kampaně?
• Přejete si vhodně doporučovat zákazníkům Vaše produkty nebo služby?
• Víte jak aktivovat zákazníky, kteří u Vás dlouho neprovedli žádný nákup?

Obsah:
• Podpora základních rozhodovacích úloh na příkladech z praxe
• Marketingový a prodejní reporting
• Segmentace zákazníků – odlišení zákazníků na základě demografických charakteristik, zákaznického chování a vztahu ke společnosti
• Akvizice zákazníků – mnoho anonymních zákazníků (maloobchod) versus individuální přístup (firemní zákazníci)
• Analýza odchodů zákazníků včetně analýzy zákazníků náchylných k odchodu od firmy
• Analýza nákupního koše – asociační a sekvenční analýza, základ pro nabídkové balíčky a cílení kampaní
• Cross sell a Up sell kampaně – zvýšení hodnoty zákazníka
• Provádění analýz, zjišťování kořenových příčin, navrhování doporučení

Cílová skupina

  • Analytici (oblast marketing, prodej)
  • Business konzultanti
  • Vedoucí projektů
  • Zástupci business uživatelů zodpovědní za komunikaci s IT
  • Všichni, kdo se podílejí na přípravě a vyhodnocení plánů a reportů
  • Všichni, kdo chtějí správně využívat selský rozum :)
  • Parťáci, kteří chtějí pružně reagovat na vzniklé situace a požadavky

Místo konání:

Školicí centrum Controller Institut NUSLE
Vladimírova 12/233, Praha 4
mapa

Kontakt

Telefon: +420 226 211 694
E-mail: info@controlling.cz
www: www.controlling.cz

Cesta

Autem: sjezd z magistrály u budovy Vrchního soudu a Táborskou ulicí do Nuslí. MHD: autobusem 193 nebo tramvají 18 na zastávku Nuselská radnice, případně tramvají 11,13 nebo 14 na Náměstí Bratří Synků, odtud se vydejte pěšky po ulici Nuselská a na první křižovatce zahněte doprava na ulici Táborská a ihned po levé straně uvidíte sídlo naší firmy. Informace o spojích MHD naleznete zde: http://spojeni.dpp.cz/

V okolí naší společnosti jsou od 1.7.2018 zavedeny parkovací zóny. Cena parkování je 40 Kč/hod. Pod odkazem níže naleznete mapu parkovacích zón: https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1VPShLrDu56e-8wKw0f7ed-B8ALz2LpcM&ll=50.062163656105625%2C14.443590093149396&z=18 Doporučujeme využít aplikaci pro parkování: https://zaparkuju.cz/.

Ing. Rostislav Sicha

Business Insider a odborník na controlling, SAP

Studoval na ČVUT informatické obory, v roce 1982 nastoupil jako plánovač výroby náhradních dílů do TOS Hostivař, dále ve stejné spol. pracoval jako řídící technik IVÚ. Od roku 1984 pracoval ve spol. MITAS, nejdříve jako horizontkář, dále provozní programátor, vedoucí provozu IT, vedoucí odboru logistiky a správce logistického informačního systému. Poté zastával pozici vedoucího odboru Controlling, kde měl na starosti řízení nákladů a výnosů podniku a aplikaci nových metod do nastavení a řízení informačních toků. Dále jako člen realizačního týmu řady tuzemských a zahraničních akvizic (Srbsko, Rusko, Francie, Španělsko, USA) měl na starosti Due Diligence v oblasti Controllingu, sestavení strategie, poakviziční integraci v oblasti procesů s vazbou na Informační systém SAP a jeho implementace. V současnosti působí jako Business Insider a odborný lektor na téma SAP, zvyšování výkonnosti, řízení změn a controllingu. S Controller Institutem spolupracuje již od roku 2007 - jeho kurzy prošlo více než 4700 osob.

Ing. Vladimír Sirotek

Ředitel rozvoje produktu a služeb, Dotykačka ČR s.r.o.

Vystudoval finanční inženýrství a fyzikálně chemické modelování na ZČU v Plzni. Pracovní dráhu nastartoval jako statistik ve společnosti Hay Group, vyzkoušel si i pozici lektora kurzů od agentury Tutor a následně působil na obchodní pozici ve firmě Aimtec. V roce 2012 začal pracovat pro největšího výrobce alkoholických nápojů v ČR - ve společnosti Stock Plzeň-Božkov působil téměř 5 let na různých pozicích (komerční controlling, business analytik, konzultant), kde zavedl proces pro vyhodnocování promočních aktivit, zabýval se tvorbou firemních plánů, zvyšováním profitability, cenotvorbou a rozvojem CRM. V roce 2016 vstoupil do startupu s pokladními a inventurními systemy v oblasti gastronomie, kdy měl na starosti finanční řízení a business development. Aktuálně ve společnosti Dotykačka řídí rozvoj datových služeb a produktu pro širokou klientelu.

Mgr. Karel Štaud

Business Intelligence Manager, Komerční pojišťovna, a.s.

Po absolvování matematicko-fyzikální fakulty UK zahájil svoji profesní dráhu statistickou analýzou kamenných artefaktů, zejména pěstních klínů z ČR ve vztahu k artefaktům z Olduvajské rokle v Africe. Následně se věnoval komerční sféře v roli externího poradce podpoře rozhodování v různých oblastech podnikání: potravinářství – např. Vinium, St. Nicolaus, Drinks Union; výroba – Korado, Ateso a další za pomoci reportingu skutečnosti, plánování a statistických predikcí. Poté se více než 10 let zaměřil na bankovní sféru – segmentaci klientů, analýzy v oblasti CRM a vizualizaci informací s využitím analytických i manažerských dashboardů pomocí nástroje Tableau. Nyní pomáhá v rozhodování Komerční pojišťovně, a to na základě vizuálně prezentovaných informací, formou pravidelných dashboardů nebo jednorázových vhledů.

Ing. Radek Káňa

finanční controller, AVAST Software s.r.o.

Má 12 let zkušeností v oblasti finančního controllingu v telekomunikacích, FMCG a IT. Pracoval na analytických a manažerských pozicích ve společnostech T-Mobile, Vodafone, Telefónica O2 a Plzeňský Prazdroj, ve kterých se podílel na implementaci a rozvoji korporátního controllingu se zaměřením na reporting a plánování na bázi MS Excel. V současnosti pracuje ve společnosti AVAST Software s.r.o., v oddělení manažerského účetnictví a obchodní podpory jako finanční controller pro oblast tržeb.