MS Power BI pro analytiky

Jak využít nové funkce Excelu 2013 ve finančních odděleních

Začátek 14.06.2018, 09:00
Konec 14.06.2018, do 17:00
Místo konání Praha 2
Cena 12 100 Kč
pro členy asociace CAFIN a pro více osob z jedné společnosti platí sleva 13%

Informace o kurzu

Co můžeme jako finanční profesionálové udělat s novými technologiemi a změnami, které přináší? Jak pracujeme? Vezmeme data, změníme je ve znalost a tu využijeme k tomu, abychom něco ovlivnili, aby to mělo dopad na fungování firmy. Nechceme přece jen měřit hodnoty, ale vytvářet je. Objevte potenciál nových a zároveň jednodušších funkcí a vlastností Excelu 2013 a Power Pivot a upgradujte finance ve vaší firmě skrze business intelligence (BI). Dejte vašemu IT požadavek, který snáz dodá, a ve financích si nechte flexibilitu, kterou potřebujete. Začněte nyní.
 

Obsah trénínku

Co se na semináři dozvíte:

  •         Finance, BI, PowerPivot, Power Query – jak to vše souvisí?
  •         Opět kontingenční tabulka? Kde jsou data?
  •         Na co a jak se chci dívat? Vlastní metriky a hierarchie.
  •         Čas. Jak si efektivně nastavit datum, aby i YTD v posunutém fiskálním roce byl „na kliknutí“?
  •         Jak to ostatním ukážu? Živé reporty i v PowerPointu, grafy a vizualizace.
  •         Případové studie – vybereme společně jednu případovou studii a společně ji vyřešíme včetně jednoduchého dashboardu.
    •    Skutečnost versus plán
    •    Počítání zákazníků dle jejich komerční aktivity, podpůrné metriky
    •    Jednoduchý P&L report
    •    KPI analýza nemocnosti zaměstnanců
    •    Cash Flow přímou metodou
    •    Analýza pohledávek v pásmech
    •    Výpočet obchodních provizí
       

Poznámka lektora:

Co se na semináři nedozvíte: Do jednoho dne vměstnat související technická témata nelze, ale školení je navrženo tak, aby na jednoduchých příkladech umožnilo studentům ihned začít vytvářet vlastní a pro svou roli relevantní řešení. Není tedy možné probrat:

  •         Kompletní přehled technologie PowerPivot a PowerBI
  •         Tvorba komplexních transformací dat a vzorců
  •         Tvorba složitějších PowerView dashbordů, PowerQuery transformací

Cílová skupina

Kurz je určen pro:

  • specialisty a manažery financí
  • specialisty controllingu a reportingu
  • všechny, kdo chtějí využívat nové technologie a zachovat si flexibilitu ve financích

Místo konání:

Computer Help - počítačová učebna
Blanická 16
Praha 2  PSČ: 12000
mapa

Kontakt

Telefon: +420 221 503 111
E-mail: cohe@computerhelp.cz
www: http://www.computerhelp.cz

Cesta

Computer Help se nachází v blízkosti stanice metra A - Náměstí Míru. Informace o spojích MHD naleznete zde: http://spojeni.dpp.cz/.

Computer Help nemá vlastní parkoviště, v okolí jsou zavedeny zóny placeného stání s intervalem parkování 2 hodiny. Pod odkazem níže naleznete přehled parkovišť: http://mapy.praha2.cz/tms/obcan_a/#c=-742194%252C-1044785&z=1&l=zm,oba_zps,oba_hr,pop&p=gispoi_paraut&pb=gispoi_vzpmis:116&

Ing. Miroslav Umlauf

Business Intelligence Director, AVAST Software s.r.o.

Již několik let se pohybuje na pomezí financí a IT. Pracoval pro společnosti Unicredit, Eurotel, Telefónica a AVG na různých finančních a manažerských pozicích (treasury, controlling, reporting, procesy, projekty). Dva roky také pracoval jako controller v Madridské centrále Telefóniky pro regiony CZ, SK, UK, GER. Spojil BI a datový sklad AVG a Avastu a v současnosti je ředitelem globálního BI v Avastu a odpovídá za úspěšnou práci a inovace s daty více než 500 miliónů uživatelů po celém světě. Financím a byznysu dodává analytická řešení a to jak v Avastu, tak i jako mentor v mladých rostoucích firmách.