Business Analytik

Začátek 25.09.2018, 09:00
Konec 27.09.2018, do 16:00
Místo konání Hotel Ibis Praha Wenceslas Square, Praha 2
Cena 15 800 Kč
pro členy asociace CAFIN a pro více osob z jedné společnosti platí sleva 13%
  Trénink je obsazený

Informace o kurzu

Baví Vás analyzovat data nebo máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní třídenní seminář Vás kompaktně seznámí s praktickými postupy, jak data dolovat, přesýpat, analyzovat, reportovat a interpretovat ale i s mezinárodními standardy pro analýzu a reporting.

Obsah tréninku

Klíčové otázky:

  • Připravil Vás někdo systematicky na práci analytika?
  • Víte, na co se ptát manažerů, pro jasné zadání a cílenou analýzu?
  • Znáte nástroje, techniky a postupy, které mohou zlepšit Vaše analytické schopnosti?
  • Uplatňujete nejlepší principy grafického návrhu tabulek, reportů a dashboardů?

Obsah semináře:

  • klíčové prvky business analýzy, nástroje a techniky
  • typy úloh a stanovení cílů analýz na příkladech z praxe marketingu, prodeje, výroby, nákupu či logistiky; zobecnění přístupu k analýzám
  • skupinová práce: porozumění zadání, identifikace datových zdrojů, porozumění datům, příprava dat, výběr klíčových informací
  • volba analytických postupů, využití statistických funkcí
  • interpretace dat, reportování a komentování výsledků analýzy
  • design tabulek, reportů a dashboardů v praktických příkladech
  • využití zásad z modelů BABOK a IBCS pro efektivní business analýzu a reporting

Cílová skupina

  • analytici všech oblastí (marketing, prodej, nákup, výroba, logistika či HR)
  • business konzultanti
  • vedoucí projektů
  • zástupci business uživatelů zodpovědní za komunikaci s IT
  • všichni, kdo se podílejí na přípravě a vyhodnocení plánů a reportů
  • všichni, kdo chtějí správně využívat selský rozum :)
  • parťáci, kteří chtějí pružně reagovat na vzniklé situace a požadavky

Místo konání:

Hotel Ibis Praha Wenceslas Square
Kateřinská 36
Praha 2  PSČ: 12000
mapa

Kontakt

Telefon: +420 222 865 777
E-mail:
www: http://www.accorhotels.cz/destinace/ceska-republika/praha/ibis-praha-wenceslas-square/

Cesta

K hotelu se dostanete nejlépe metrem C (stanice I. P. Pavlova), tramvají č. 4, 6, 10, 16, 22 a 23 (zastávka I. P. Pavlova) nebo autobusem č. 291 (zastávka Kateřinská).

Pokud si budete chtít rezervovat ubytování v hotelu, kontaktujte slečnu Kláru Benešovou (222 865 832,H3195-FB@accor.com ), sdělte, že jste účastníkem semináře Controller Institutu a dostanete zvýhodněnou cenu.

Hotel nabízí možnost parkování s 50% slevou, cena po slevě je 30Kč/hod, maximálně však 275Kč/den.

Ing. Martin Potančok Ph.D.

Vysoká škola ekonomická v Praze

Vystudoval aplikovanou informatiku na VŠE v Praze. Má více než 10 let zkušeností v oboru softwarového vývoje. Pracoval jako projektový manažer na softwarových projektech pro mezinárodní společnosti (např. Siemens, Linet, Eurest, CZ LOKO, Emerson Climate Technologies) a v posledních letech působí jako business analytik na projektech převážně z oblasti Business Intelligence. Kromě business analýzy se věnuje oblasti zdravotnictví a zvláště informačním systémům využívaným ve zdravotnictví. Na VŠE v Praze vyučuje Analýzu a návrh informačních systémů, Business Intelligence a Řízení podnikové informatiky.

Ing. Rostislav Sicha

Business Insider a odborník na controlling, SAP

Studoval na ČVUT informatické obory, v roce 1982 nastoupil jako plánovač výroby náhradních dílů do TOS Hostivař, dále ve stejné spol. pracoval jako řídící technik IVÚ. Od roku 1984 pracoval ve spol. MITAS, nejdříve jako horizontkář, dále provozní programátor, vedoucí provozu IT, vedoucí odboru logistiky a správce logistického informačního systému. Poté zastával pozici vedoucího odboru Controlling, kde měl na starosti řízení nákladů a výnosů podniku a aplikaci nových metod do nastavení a řízení informačních toků. Dále jako člen realizačního týmu řady tuzemských a zahraničních akvizic (Srbsko, Rusko, Francie, Španělsko, USA) měl na starosti Due Diligence v oblasti Controllingu, sestavení strategie, poakviziční integraci v oblasti procesů s vazbou na Informační systém SAP a jeho implementace. V současnosti působí jako Business Insider a jako odborný lektor na téma SAP, zvyšování výkonnosti, řízení změn a controllingu.

Ing. Miroslav Umlauf

Business Intelligence Director, AVAST Software s.r.o.

Již několik let se pohybuje na pomezí financí a IT. Pracoval pro společnosti Unicredit, Eurotel, Telefónica a AVG na různých finančních a manažerských pozicích (treasury, controlling, reporting, procesy, projekty). Dva roky také pracoval jako controller v Madridské centrále Telefóniky pro regiony CZ, SK, UK, GER. Spojil BI a datový sklad AVG a Avastu a v současnosti je ředitelem globálního BI v Avastu a odpovídá za úspěšnou práci a inovace s daty více než 500 miliónů uživatelů po celém světě. Financím a byznysu dodává analytická řešení a to jak v Avastu, tak i jako mentor v mladých rostoucích firmách.

18. - 20.02.2019, Praha 8
15 800 Kč
11. - 13.06.2019, Praha 8
15 800 Kč