Business analýzy

Datum konání 4. - 6. 9. 2019, od 09:00 do 16:00
Místo konání Školicí centrum Controller Institut, Praha 8
Cena 15 800 Kč
pro členy asociace CAFIN a pro více osob z jedné společnosti platí sleva 13%

Informace o kurzu

Baví Vás analyzovat data nebo máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní třídenní seminář Vás kompaktně seznámí s praktickými postupy, jak data dolovat, přesýpat, analyzovat, reportovat a interpretovat.

Obsah tréninku

Klíčové otázky:

  • Připravil Vás někdo systematicky na práci analytika?
  • Víte, na co se ptát manažerů, pro jasné zadání a cílenou analýzu?
  • Znáte nástroje, techniky a postupy, které mohou zlepšit Vaše analytické schopnosti?
  • Uplatňujete nejlepší principy grafického návrhu tabulek, reportů a dashboardů?

Obsah semináře:

  • klíčové prvky business analýzy, nástroje a techniky
  • typy úloh a stanovení cílů analýz na příkladech z praxe marketingu, prodeje, výroby, nákupu či logistiky, zobecnění přístupu k analýzám
  • skupinová práce: porozumění zadání, identifikace datových zdrojů, porozumění datům, příprava dat, výběr klíčových informací
  • volba analytických postupů, využití statistických funkcí
  • interpretace dat, reportování a komentování výsledků analýzy
  • design tabulek, reportů a dashboardů v praktických příkladech

Cílová skupina

  • analytici všech oblastí (marketing, prodej, nákup, výroba, logistika či HR)
  • business konzultanti
  • vedoucí projektů
  • zástupci business uživatelů zodpovědní za komunikaci s IT
  • všichni, kdo se podílejí na přípravě a vyhodnocení plánů a reportů
  • všichni, kdo chtějí správně využívat selský rozum
  • parťáci, kteří chtějí pružně reagovat na vzniklé situace a požadavky

Místo konání:

Školicí centrum Controller Institut
Voctářova 5, Praha 8
mapa

Kontakt

Telefon: +420 226 211 694
E-mail: info@controlling.cz
www: www.controlling.cz

Cesta

Autem: příjezd z centra přes Rohanské nábřeží a pokračovat do ulice Voctářova kolem Kauflandu, který bude po pravé straně nebo přes Holešovickou tržnici a Libeňský most naproti Kauflandu odbočit doleva na Voctářovu ulici. Další možná cesta je přes Holešovičky odbočit směr Bulovka a dolů kolem Libeňského zámečku a opět do ulice Voctářova. Sídlo naší společnosti je v budově DOCK One naproti Metrostavu.

MHD: metro linka B nebo tramvají 1, 14, 16, 25 na zastávku Palmovka případně tramvají 10 zastávka Divadlo pod Palmovkou, odtud se vydejte pěšky po ulici Zenklova směr Libeňský zámek a u Divadla pod Palmovou odbočte doleva do ulice Koželužská. Na konci této ulice uvidíte budovu DOCK One, kde je sídlo naší firmy. DOCK One je naproti budovy Metrostavu. Informace o spojích MHD naleznete zde: http://spojeni.dpp.cz

1) Nejlépe přijeďte metrem a auto nechte na záchytných parkovištích.
2) Zaparkujte v Kauflandu, kde máte zaručené parkovací místo - první 2 hodiny zdarma, poté 50 Kč za každou započatou hodinu.
3) Zaparkujte na parkovacích zónách, upozorňujeme, že jsou brzy plné. Cena parkování je od 20 Kč/hod. Doporučujeme využít aplikaci nebo web pro parkování www.parkujvklidu.cz. Parkovat můžete na smíšených (fialových) zónách a při využití aplikace můžete i na modrých (lokaci naleznete na přiložené mapce).

Ing. Martin Potančok Ph.D.

Odborník na procesní a business analýzy, Vysoká škola ekonomická v Praze

Vystudoval aplikovanou informatiku na VŠE v Praze. Má více než 10 let zkušeností v oboru softwarového vývoje. Pracoval jako projektový manažer na softwarových projektech pro mezinárodní společnosti (např. Siemens, Linet, Eurest, CZ LOKO, Emerson Climate Technologies) a v posledních letech působí jako business analytik na projektech převážně z oblasti Business Intelligence. Kromě business analýzy se věnuje oblasti zdravotnictví a zvláště informačním systémům využívaným ve zdravotnictví. Na VŠE v Praze vyučuje Analýzu a návrh informačních systémů, Business Intelligence a Řízení podnikové informatiky.

Ing. Rostislav Sicha

Business Insider a odborník na controlling, SAP

Studoval na ČVUT informatické obory, v roce 1982 nastoupil jako plánovač výroby náhradních dílů do TOS Hostivař, dále ve stejné spol. pracoval jako řídící technik IVÚ. Od roku 1984 pracoval ve spol. MITAS, nejdříve jako horizontkář, dále provozní programátor, vedoucí provozu IT, vedoucí odboru logistiky a správce logistického informačního systému. Poté zastával pozici vedoucího odboru Controlling, kde měl na starosti řízení nákladů a výnosů podniku a aplikaci nových metod do nastavení a řízení informačních toků. Dále jako člen realizačního týmu řady tuzemských a zahraničních akvizic (Srbsko, Rusko, Francie, Španělsko, USA) měl na starosti Due Diligence v oblasti Controllingu, sestavení strategie, poakviziční integraci v oblasti procesů s vazbou na Informační systém SAP a jeho implementace. V současnosti působí jako Business Insider a odborný lektor na téma SAP, zvyšování výkonnosti, řízení změn a controllingu. S Controller Institutem spolupracuje již od roku 2007 - jeho kurzy prošlo více než 4700 osob.

Ing. Miroslav Umlauf MBA

Business Intelligence Director, AVAST Software s.r.o.

Již několik let se pohybuje na pomezí financí a IT. Pracoval pro společnosti Unicredit, Eurotel, Telefónica a AVG na různých finančních a manažerských pozicích (treasury, controlling, reporting, procesy, projekty). Dva roky také pracoval jako controller v Madridské centrále Telefóniky pro regiony CZ, SK, UK, GER. Spojil BI a datový sklad AVG a Avastu a v současnosti je ředitelem globálního BI v Avastu a odpovídá za úspěšnou práci a inovace s daty více než 500 miliónů uživatelů po celém světě. Financím a byznysu dodává analytická řešení a to jak v Avastu, tak i jako mentor v mladých rostoucích firmách.

18. - 20. 11. 2020, Praha 8
15 800 Kč

"Vizualizace reportů, Data warehouse a jeho filozofie."
Jiří K., Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o.

"Hluboké praktické znalosti a vynikající presentační dovednosti špičkových lektorů mi daly ohromnou barevnou paletu podnětů k zamyšlení nad problematikou dat nejen z pohledu pracovního, ale především z pohledů daleko širších, někdy i etických. Před tím bych nikdy neřek´, že oblast získávání, zpracování a presentace dat může být tak zajímavá. Skvěle připraveno, realizováno a organizováno. Děkuji."
Stanislav K., ROHDE & SCHWARZ závod Vimperk, s.r.o.

"Znalost a odbornost lektorů + jejich praktické zkušenosti. Školící prostředí + lokalita. Organizace + občerstvení + přístup asistentek. Celkově výborná obsahová stránka a organizační stránka."
Tomáš S., UNIQA pojišťovna, a.s.

"Profesionalita, vstřícnost lektorů, špičková odbornost."
Radek K., ZEZ SILKO s.r.o.

"Zajímavé úvahy, obecné rozšíření znalostí."
Bohdan P., innogy Česká republika a.s.