Analýzy dat na příkladech z praxe

Datum konání 7. 11. 2019, od 09:00 do 16:00
Místo konání Školicí centrum Controller Institut, Praha 8
Cena 7 900 Kč
pro členy asociace CAFIN a pro více osob z jedné společnosti platí sleva 13%

Informace o kurzu

Na tomto jednodenním semináři vám tři odborníci z praxe představí svoje „best practice“. Dozvíte se, jak vytěžit z dat maximum o chování Vašich zákazníků, jaké jsou předpoklady, omezení a skutečné cíle analýzy nákupního koše i jak probíhá proces zpracování analýzy, sběr dat a typy analýz ve výrobě.

Obsah tréninku

Analýzy nákupního koše
• data mining - dostupnost a připravenost dat
• předpoklady, omezení a skutečné cíle analýzy nákupního koše
• příklady použití v praxi s následnými možnými implikacemi a implementací v trhu (regionální rozdíly, (o)testování hypotéz, souvýskyt na účtenkách z pokladních systémů)
Segmentace zákazníků
• různé druhy segmentací pro různé účely - kampaně, obsluha a jejich reporting
• jaká data použít
• jak implementovat segmentaci v reálném světě - návrh pravidel, údržba, popularizace
Analýzy ve výrobě
• Vyhodnocování výkonnosti zaměstnanců ve výrobě
• Vázanost kapitálu ve výrobě
• Vyhodnocování plnění výrobních termínů
• Analýzy přidané hodnoty výroby

Cílová skupina

Kdokoliv, kdo má zájem se dovědět, jak analyzují data v jiných společnostech. 

Místo konání:

Školicí centrum Controller Institut
Voctářova 5, Praha 8
mapa

Kontakt

Telefon: +420 226 211 694
E-mail: info@controlling.cz
www: www.controlling.cz

Cesta

Autem: příjezd z centra přes Rohanské nábřeží a pokračovat do ulice Voctářova kolem Kauflandu, který bude po pravé straně nebo přes Holešovickou tržnici a Libeňský most naproti Kauflandu odbočit doleva na Voctářovu ulici. Další možná cesta je přes Holešovičky odbočit směr Bulovka a dolů kolem Libeňského zámečku a opět do ulice Voctářova. Sídlo naší společnosti je v budově DOCK One naproti Metrostavu.

MHD: metro linka B nebo tramvají 1, 3, 6, 8, 14, 24, 25, na zastávku Palmovka. Odtud se vydejte pěšky po ulici Zenklova směr Libeňský zámek a u Divadla pod Palmovkou odbočte doleva do ulice Koželužská. Na konci této ulice uvidíte budovu DOCK One, kde je sídlo naší firmy. DOCK One je naproti budovy Metrostavu. Ve směru od Libeňského zámku je možné z?tramvají 1, 3, 24 vystoupit na zastávce Divadlo pod Palmovkou a odbočit doprava rovnou do ulice Koželužská. Informace o spojích MHD naleznete zde: http://spojeni.dpp.cz

1) Nejlépe přijeďte metrem a auto nechte na záchytných parkovištích.
2) Zaparkujte v Kauflandu, kde máte zaručené parkovací místo - první 2 hodiny zdarma, poté 50 Kč za každou započatou hodinu.
3) Zaparkujte u Alberta (Libeň), kde je poplatek 30 Kč za hodinu od 09:00-15:00. Pak je již zdarma.
4) Zaparkujte na parkovacích zónách, jen upozorňujeme, že jsou brzy plné. Cena parkování je od 20 Kč/hod. Doporučujeme využít aplikaci nebo web pro parkování www.parkujvklidu.cz. Parkovat můžete na smíšených (fialových) zónách a při využití aplikace můžete i na modrých (lokaci naleznete na přiložené mapce).

Ing. Lucie Cagášková

Analytik, Meopta - optika, s.r.o.

Je absolventkou Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. Od roku 2013 pracuje ve výrobní společnosti Meopta – optika, s.r.o., z toho od roku 2016 na pozici analytik. Její pracovní náplní je zpracovávání dat, příprava podkladů a analýz pro vedení firmy, dále zodpovídá za pravidelný reporting, nastavování dashboardů a KPI ukazatelů. Svou činnost si zpestřuje jako interní lektor MS Excel od úrovně začátečníků až po pokročilé.

Ing. Vladimír Sirotek

Ředitel rozvoje produktu a služeb, Dotykačka ČR s.r.o.

Vystudoval finanční inženýrství a fyzikálně chemické modelování na ZČU v Plzni. Pracovní dráhu nastartoval jako statistik ve společnosti Hay Group, vyzkoušel si i pozici lektora kurzů od agentury Tutor a následně působil na obchodní pozici ve firmě Aimtec. V roce 2012 začal pracovat pro největšího výrobce alkoholických nápojů v ČR - ve společnosti Stock Plzeň-Božkov působil téměř 5 let na různých pozicích (komerční controlling, business analytik, konzultant), kde zavedl proces pro vyhodnocování promočních aktivit, zabýval se tvorbou firemních plánů, zvyšováním profitability, cenotvorbou a rozvojem CRM. V roce 2016 vstoupil do startupu s pokladními a inventurními systemy v oblasti gastronomie, kdy měl na starosti finanční řízení a business development. Aktuálně ve společnosti Dotykačka řídí rozvoj datových služeb a produktu pro širokou klientelu.

Mgr. Karel Štaud

Business Intelligence Manager, Komerční pojišťovna, a.s.

Po absolvování matematicko-fyzikální fakulty UK zahájil svoji profesní dráhu statistickou analýzou kamenných artefaktů, zejména pěstních klínů z ČR ve vztahu k artefaktům z Olduvajské rokle v Africe. Následně se věnoval komerční sféře v roli externího poradce podpoře rozhodování v různých oblastech podnikání: potravinářství – např. Vinium, St. Nicolaus, Drinks Union; výroba – Korado, Ateso a další za pomoci reportingu skutečnosti, plánování a statistických predikcí. Poté se více než 10 let zaměřil na bankovní sféru – segmentaci klientů, analýzy v oblasti CRM a vizualizaci informací s využitím analytických i manažerských dashboardů pomocí nástroje Tableau. Nyní pomáhá v rozhodování Komerční pojišťovně, a to na základě vizuálně prezentovaných informací, formou pravidelných dashboardů nebo jednorázových vhledů.